31.12.2014

Krajobraz po Świętach


U mnie jeszcze nie pora na podsumowania. Skoro szaleństwa sylwestrowej nocy przypadły na połowę grudnia, bilans i postanowienia też mogą mieć miejsce poza dzisiejszą umowną datą. Jedno jest pewne, to był rok wielu zmian i początek nowego. Niecierpliwie czekam na to, co sama sobie w najbliższym czasie przyniosę. 
Tymczasem ciągle się pławię w świątecznych klimatach, cieszą mnie spotkania towarzyskie, dekoracje i prezenty. To taki miły czas..
Więc tym razem jeszcze bez postanowień i refleksji, składam Wam życzenia wszystkiego najlepszego. Zamknijcie ten rok z podniesionym czołem, pełne nadziei i wiary na przyszłość. Życzę Wam dużo radości i uśmiechów, ogromnych pokładów kreatywności, zwolnienia obrotów i cudownego czasu z bliskimi. Dziękuję Wam za to, że ze mną jesteście, i ściskam Was bardzo, bardzo mocno! :-)












27 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! :-) Tobie również wszystkiego Naj! :-) Ściskam ciepło!

      Usuń
  2. Ale urocze migawki!! :) Uwielbiam tą świąteczną czerwień :))
    Kochana! Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Taaak... świąteczna czerwień ma moc! :-) Serdecznie dziękuję za życzenia. Niech i Tobie wiedzie się wspaniale w tym nowym roku, życzę ogromnych pokładów energii i kreatywności. Wszystkiego dobrego! :-)

      Usuń
  3. Cudny klimat!
    Kochana wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atenko, pięknie dziękuję za te miłe słowa :-) Tobie również, raz jeszcze, wszystkiego, co najlepsze. Pozdrawiam cieplutko! :-)

      Usuń
  4. Strawberry cupcake hand cream? Skąd wytrzasnęłaś to cudo?:)
    Tobie życzę ogromnych pokładów weny twórczej, żebyśmy mogły jak najczęściej podziwiać Twoje dzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ho! :-) Byłam grzeczna i takie cudo dostałam w prezencie od Aniołka (zdaje się, że zaopatrywał się w UK) :-). Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i za miłe słowa, też mam zamiar zdobyć większe pokłady weny twórczej i dzielić się tym, co piękne dokoła. Wszystkiego dobrego również dla Ciebie! :-) Ściskam ciepło!

      Usuń
  5. Inspirujące zdjęcia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :-) Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa - cieszę się, że moje świąteczne migawki Ci się podobają :-) Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Śliczne, klimatyczne zdjęcia. Ale co do choinki ja jednak będę się upierać przy zielonej.
    Szczęśliwego Nowego Roku 2015.
    Życzę Ci zdrowia, spełnienia najskrytszych marzeń, radości każdego dnia, mnóstwa energii do realizacji nowych pomysłów i oby wena twórcza nigdy Cię nie opuszczała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, miło Cię widzieć! :-) Mam nadzieję, że wspaniale spędziłaś Święta i pełna energii będziesz nas zasypywać swoimi nowymi dziełami. Co do choinki, potrafię zrozumieć przywiązanie do panny zielonej.. sama jestem zaskoczona tą bielą, ale faktycznie ta biel mi w duszy gra :-)
      Pięknie Ci dziękuję za wspaniałe życzenia, Tobie również wszystkiego naj, naj, a przede wszystkim dużo zdrowia i czasu na twórcze działanie :-)

      Usuń
  7. Aguś spełnienia marzeń i snów w Nowym Roku Ci życzę oraz wielu kolorowych cudowności idealnie pasujących do Twojego domku ;) Usciski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Wspaniale Cię tu gościć :-) bardzo dziękuję za odwiedziny i za piękne życzenia. Mam nadzieję, że się spełnią :-) Ściskam Cię ciepło i jeszcze raz posyłam moc pozytywnych wibracji w Twoją stronę :-)

      Usuń
  8. Przepiękny krajobraz, mam wrażenie u Ciebie nawet bałagan wyglądałby ślicznie:)))))
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-))))) Faktycznie! Gdybym w domu miała tylko takie śliczności, nawet bajzel byłby dekoracyjny :-) Dziękuję Ci za odwiedziny, miłe słowa i życzenia. Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze, niech Ci się dobrze wiedzie! :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Uwielbiam Twoje kolory:D Napatrzę się na czerwienie i kolekcję grzybów (kocham grzyby;)), dzbanki wspaniałe, bo sama posiadam jedną czerwoną rzecz i jest to kubek, aha no i bombki pieczarki, ale to tylko sezonowo, a i tak mam problem, bo mi nigdzie nie pasują;)

    Szczęśliwego nowego - niech się dzieją dobre rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz do woli, u mnie czerwieni pod dostatkiem :-) Zdaje się, że masz rzut beretem, więc zapraszam też na oglądanie w realu ;-) Dzięki za odwiedziny i za miłe słowa, niech i u Ciebie dzieją się same wspaniałości. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje pomysły i ich fantastyczne realizacje :-) Ściskam ciepło!

      Usuń
  10. Ależ cudowności u Was, wszystko bym Ci najchętniej zabrała i pochowała w swoim kredensie, hahaha;))) Cudowne zdjęcia! Kochana moja wszystkiego dobrego dla Ciebie, uśmiechu, pięknych chwil i przeżyć. Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa i wspaniałe życzenia :-) To prawda, moje skorupy ładnie by się prezentowały w Twoim kredensie (już go sobie dobrze na Twoim blogu obejrzałam :-). Tobie również życzę wszystkiego dobrego, dużo spokoju i rodzinnego ciepła, niesłabnących pokładów energii i weny twórczej, po prostu wszystkiego naj! Ściskam ciepło :-)

      Usuń
  11. Pięknie u Was! tak, biała choinka jest super! widziałam w necie tyle pięknych zdjęć, że się skusiłam, tylko nasza 2,5m jest ;) lubię żywe, ale ta jest na ta ewentualnosc gdybysmy do PL jechali, rok temu po swiętach ją kupiliśmy i teraz ma swoją premierę ;) choć do PL nie jechaliśmy, ale musieliśmy zobaczyć jak wygląda ;) Wasza choć mała jest przepiękna - te pastelowe bombki! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, 2,5m to prawdziwy olbrzym :-) Zaraz sprawdzę u Ciebie, czy pokazałaś ją z bliska na blogu - ciekawa jestem Twojego pomysłu na białe drzewko. Bardzo mi miło, że moja biała panna Ci się podoba, przyznam, że jestem prawdziwie zakochana w tych pastelowych cackach :-) Pozdrawiam ciepło i Tobie również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :-)

      Usuń
  12. aaa i wszystkiego najlepszego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile przepięknych czerwonych dodatków, piękny kredens!
    A najsłodszy jest termosik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się, że Ci się podoba :-) Kredens to staruszek wyszperany na allegro.. a większość jego mieszkańców, to upominki zbierane latami. Termos przywędrował akurat w te Święta.. też go uwielbiam :-) Nie mogę doczekać się pierwszych wycieczek w jego towarzystwie. Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  14. Twój blog, to zdecydowanie moje odkrycie 2015!Zakochałam się, na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, jest mi niezmiernie miło! :-) Bardzo się cieszę i zapraszam oczywiście na kolejne odwiedziny :-) Pozdrawiam serdecznie! :-)

      Usuń