26.09.2013

Babska przyjaźń

Piszę w stanie uniesienia, bo przytrafiło mi się coś wspaniałego. Myślałam, że przyjaciół takich od serca poznaje się tylko w dzieciństwie i młodości, a tu proszę, względnie wczesna dorosłość przyniosła mi taką niespodziankę. Zupełnie przypadkowo poznałam dziewczynę, która jest moją mentalną siostrą - zaiskrzyło między nami od razu, pozytywne wibracje poszły w ruch i tak oto jestem bogatsza o nową przyjaciółkę.
Cudnie mi w tym babskim gronie. Cudnie jest rozmawiać o wszystkim i o niczym, zachwycać się tym samym, wzajemnie dopingować i pocieszać. Cudnie móc sobie pozwolić na takie emocje - facet nigdy nie mógłby tygodniami opowiadać o tym, jakiego fajnego kumpla sobie znalazł. A kobieta może (o przyjaciółce, o kumplu raczej nie, choć to też pewnie zależy :-).. cudnie jest odczuwać taki wachlarz emocji. Kiedyś czytałam, że kobieca więź jest tak samo silna jak relacja damsko-męska. I choć są to zupełnie inne barwy uczuć, emocji faktycznie jest mnóstwo. Wspaniałe jest też to, że nie działa tu zasada wyłączności, że można mieć dwie lub trzy cudowne przyjaciółki.
A i dobre koleżanki też są fajne. Wspólne plotkowanie, babranie się w klejach, serwetkach i innych cudach, wymienianie się przepisami, błyszczykami i poradami, miłe sobie spacerowanie.. Fantastycznie mieć wokół siebie taki babski wianuszek. Ten wianuszek ma też zazwyczaj uroczych mężów lub partnerów, słodkie dzieciaki, więc tworzy się już niezła gromadka, baza do wspólnych śniadań, urodzin i wycieczek - dla każdego coś miłego. 
Nie mogę też nie wspomnieć o blogowej społeczności. Co prawda stawiam tu dopiero pierwsze kroki, ale już spotykam się z miłymi słowami i gestami, za co bardzo dziękuję. Kobietki, jesteście dla mnie inspiracją, a czytanie waszych blogów - źródłem przyjemności. Uwielbiam obserwować, jak jedna drugą nakręca, motywuje do działania.. jak jedna inspiracja rodzi drugą. I jak silne stają się niektóre wirtualne więzi. 
Kobiecie przyjaźnie mają mnóstwo wymiarów i poziomów, doceniajmy każdy z nich!





Źródło: Pinterest

2 komentarze:

  1. Popatrz, zupełnie przypadkiem uplotłam kolejny wianek :-) No to chlup - za babską przyjaźń!

    OdpowiedzUsuń